niedziela, 5 maja 2013

Marynistyczne gadżety do dziewczęcej sypialni.

Trzymaj kurs, cała naprzód!

Ponieważ wpis o marynistycznym pokoju dla dziewczynki prosił się o kontynuację, postanowiłam wrzucić kilka fajnych gadżetów, którymi można ozdobić ściany, trzymając się w tematyce morsko-żeglarskiej.






































Gadżety oczywiście o wyglądzie typowo dziewczęcym. Niektóre z tych ozdób można wykonać samemu. Zobaczcie sami jak ciekawie udekorować pokój dziewczynki.


Powyżej tapeta z pięknym mottem do zapamiętania, a poniżej koło sterowe na różowym tle, oprawione na biało.


Nijaki taki.

Kilka obrazków i od razu pokój nabiera jakiegoś wyrazu. Wzorki na obrazkach są tego samego koloru, co ściana, a obrazki w kolorze ciemnoszarym korespondują z lamówkami pościeli dziecka.

 Tutaj daje po oczach wyrazista graficzna forma. Klasyczne marynarskie pasy zestawiono z żeglarskimi emblematami w kolorze różowym.

Pstryk!

Jeśli wydawało Wam się , że temat marynistycznego pokoju dla dziewczynki jest niszowy, ten włącznik mówi nam, że jest chyba parę osób, które chciałyby tak urządzić pokoik córeczki. W ofercie jest kilka kolorów, pasujących do różnych wystrojów pokoju dziewczynki z motywem żeglarskim.

Moja Rybeńko! 

A dla mam, które mają odrobinę wolnego czasu - ale któż go ma przy małym dziecku - pomysł na wyszydełkowanie pierwszego przebrania malutkiej dziewczynki. A kiedy już powstanie syreni ogon, biegnijcie do fotografa!

 
















Tapeta, pstryczek, obrazki  /  różowy pokoik  /  zdjęcie syrenki z sesji dziecięcej  /



3 komentarze:

  1. ubranko syrenki rozwala system :)
    jednak standardowy motyw na obrazkach z granatowo-białymi pasami bardziej do mnie przemawia...
    w planach mam również outfit mom&son z takim motywem...:)

    a na razie zapraszam na elegancki zestaw mom&son
    http://franciszkania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pstryczek mi się podoba. A dla starszaków coś masz? Chciałabym mojemu podarować coś fajnego ma 12 lat.

    OdpowiedzUsuń