piątek, 7 czerwca 2013

Uwiecznij piękne chwile z dziećmi! Zobacz jak.

Digi Scrapbooking - to jest to!

Wiele razy obiecywałam sobie, że kiedyś spróbuję zrobić album w tak obecnie modnej technice scrapbookingu. Najpierw wybiorę i wywołam zdjęcia dzieci, potem kupię piękny papier, wezmę nożyczki w dłoń...







Widziałam przed oczami piękny i wyjątkowy efekt moich starań - który jednak nigdy nie powstał.
Jeśli planujesz zrobić taki album, aby upamiętnić wyjątkowe chwile, a nie wiesz jak, zobacz post.


Już nie musisz być mistrzem Zen.

Być może i Wam ciężko jest zrobić coś w tej technice, potrzeba na to przecież nie tylko czasu, ale papierów, wstążeczek, kolorowych dodatków i ozdób, stempli, kleju, kwiatuszków, koraliczków i tysiąca innych rzeczy, nie mówiąc już o idei, czytelnej na tyle, aby ją zachować do końca i wykonać.



Mam wrażenie, że przy małych dzieciach nie da się ogarnąć samotnego wyklejania scrapowych cudeniek, chyba że późną nocą... Ale późną nocą, to się pisuje bloga, a nie scrapuje :).



Mam wrażenie, że osoby, którym się ta sztuka udaje, przypinają dzieci do kaloryfera, albo oddają je do sąsiadki na długie tygodnie, aby nie dostały w swoje małe lepkie rączki potrzebnych do uprawiania scrapbookingu materiałów i przyborów.



Miej serce i patrzaj w serce

Ucieszyłam się niezmiernie, kiedy wpadła mi w oko piękna realizacja Digi Scrapbookingowa. Pomyślałam, że to jest technika, która pozwoli rozwinąć skrzydła wszystkim tym, którzy scrapowanie mają w sercu, ale nie mają serca do wycinania i schludnego wyklejania papierowego rękodzieła.


Cyfrowy fun.

Są miejsca w sieci, także polskie, gdzie można zaopatrzyć się w cyfrowe gadżety, jest też sporo darmowych samouczków i nieodpłatnych elementów do tworzenia własnych cyfrowych scrapów.
Zobaczcie na przykład samouczek jak zrobić taką piękną kartę do albumu córeczki.






Kiedy już stworzycie takie dzieło, możecie je wydrukować i cieszyć oczy.
A jeśli kochane lepkie małe rączki pobrudzą to i rozedrą na strzępy, lub zamoczą w mleku zamiast herbatnika, wtedy ze spokojem robicie dodruk, a nadwyżkę zawsze możecie podarować babci, cioci, lub kochanemu tacie na zbliżający się Dzień Ojca.




Jak Wam się podoba idea Digi Scrappingu?



Użyte zdjęcia digital scrappów pochodzą ze strony:

 http://digitalscrapper.com
www.sophandlulu.com
www.sweetshoppecommunity.com








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz