wtorek, 22 kwietnia 2014

Dzikość serca, czyli czego Polakom brakuje a co mają.

W dzisiejszym poście afirmacja czystej natury wyrażona poprzez polskie projekty pełne dzikości.






























Natura - oto co inspiruje Polaków, będących pod wyraźnym urokiem wzornictwa północy.
W poprzednim poście zamieściłam kilka zdjęć wnętrz ozdobionych duńską pościelą by Nord.
Znalazłam w sieci kilka inspirowanych tą ideą projektów, ale postanowiłam pokazać projekty Makalulu.

by Nord... Tak jakby... Eee może nie?

Okazuje się, że można zainspirować się totalnie.
Poprzez totalne zainspirowanie rozumiem zaprojektowanie rzeczy, która sprawia wrażenie, ze jest prawie dokładnie taka, jak rzecz, którą się inspirowano.

Makalulu
































By Nord







Na pierwszy rzut oka wiele osób powie, że to pościel by Nord.
A jednak nie, jak już wyżej wspomniałam, jest to pościel polskiej marki Makalulu.
Pościel ta, oraz poduszki firmowane tą marką, mają dwie zasadnicze zalety - wpadają w oko,
tak, że można się zakochać i  są niemal o połowę tańsze od duńskich pościeli by Nord.



Ciągnie wilka do lasu

Pościel Makalulu jest piękna, ozdobi każdy pokój,  zwłaszcza taki, który inspirowany jest "stylem skandynawskim", cokolwiek to znaczy :) Zdjęcia zachwycają, można je podziwiać bez końca.
Powstaje jednak pytanie o granice inspiracji.


Makalulu

 Oceńcie sami, osobiście domyślam się, że twórcy nadając kolory nadrukom i dobierając zwierzęta na nich przedstawione, zadbali aby nikt nie mógł zarzucić im kopiowania cudzych pomysłów.

By Nord

Cena pościeli jest przystępna, a to może cieszyć, zwłaszcza polskich rodziców, chcących zmieścić się w budżecie, a urządzić dziecku pokój marzeń.


Pytanie tylko, czynie udałoby się tak inspirować, aby granica inspiracji nie była cienka jak nitka?
Jakie są Wasze odczucia?





Zdjęcia pościeli pochodzą ze strony http://makalulu.pl/

oraz ze strony By Nord.

19 komentarzy:

  1. Mi się jednak jakoś bardziej podobają w szarościach. Jakoś tak nie narzucają się, są bardziej "eleganckie" i uniwersalne. Chociaż pewnie dzieciom bardziej spodobają się kolorowe wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taka szarość nie bardzo będzie pasować do pokoju dla dziecka :). Tam powinny dominować ciepłe i przyjazne kolory.

      Usuń
  2. Właśnie szyję zasłonę i ochraniacz na ścianę do pokoju synka, szukałam pomysłu, ale ostatecznie zadecydował sam wybierając tkaninę w wyścigówki. Pełno tu ciekawych pomysłów, więc to pewnie nie moja ostatnia wizyta, tak więc witam się serdecznie,

    Pozdrawiam - Agnieszka,

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szyję zasłonę i ochraniacz na ścianę do pokoju synka, szukałam pomysłu, ale ostatecznie zadecydował sam wybierając tkaninę w wyścigówki. Pełno tu ciekawych pomysłów, więc to pewnie nie moja ostatnia wizyta, tak więc witam się serdecznie,

    Pozdrawiam - Agnieszka,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. szukam jakiegoś sprytnego rozwiązania na wykonanie w "nogach" łóżka teatrzyku... ot rama i zasłonka... jako że wiele rzeczy staram się robić sama, pewnie coś wydłubię i niebawem się pochwalę, tak więc zapraszam do mnie w odwiedziny.

      Usuń
  4. Wyjątkowe poduszki :) Sam z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te poduszki i pościele. ciekawy pomysł do sypialni i pokoju dziecka. pozdrawiam serdecznie i dziękuje za nowe pomysły

    OdpowiedzUsuń
  6. super poduchy, jak również blog świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie nie przepadam za motywem zwierzęcym, jednak te tutaj wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta granica inspiracji cieniutka, oj cieniutka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolekcja poduszek ze zwierzątkami :) Sama mam na taką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na prawdę fajnie wyglądają te poduchy :) chociaż jakoś nie widzę ich u siebie w mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój synek śpi na razie z nami w sypialni, ma swój kącik z łóżeczkiem nad którym przykleiłam mu duże kolorowe naklejki. Leci mu 5 miesiąc i już z mężem myślimy jak urządzić dla niego pokoik. Świetny blog- na pewno będę tutaj zaglądać szukając inspiracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. pozdrawiam serdecznie :) świetne poduszki

    OdpowiedzUsuń